دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
27 بهمن 1397 - 09:10

مسئولان پیام حضور حماسی مردم را جدی بگیرند

حضور حماسی و گسترده مردم شریف و انقلابی ایران در مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر برگی زرین و حرکتی با شکوه و حماسه‌ای بزرگ را در کتاب تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد.
نویسنده :
سامان کریمی
کد خبر : 2306

پایگاه رهنما :

حضور حماسی و گسترده مردم شریف و انقلابی ایران در مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر برگی زرین و حرکتی با شکوه و حماسه‌ای بزرگ را در کتاب تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد. این راهپیمایی میلیونی که یکبار دیگر روح عزت خواهی، استقلال و اقتدار ملت ایران را در برابر چشم جهانیان قرار داد حاوی نکات و پیام‌های بلندی است که در این مختصر به برخی از آنان اشاره می‌شود.
۱. حضور انقلابی مردم ایران ضمن اینکه صحنه‌های زیبایی از ایمان، بصیرت، ظلم‌ستیزی را به نمایش گذاشت بار دیگر عزم راسخ آنان را در پاسداری از خون شهیدان، آرمان‌های امام راحل و اطاعت‌پذیری از، ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به رخ جهانیان کشید.
۲. ترکیب جمعیت حاضر در راهپیمایی به گونه‌ای بود که حدود ۷۰ درصد از آنان یا در دوران پیروزی انقلاب حضور نداشته و یا تصویر روشنی ازآن ایام و دوران دفاع مقدس ندارند، ولی با این حال آماده‌اند مانند نسلی که پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس را رقم زدند انقلاب اسلامی را در مراحل پیش رو یاری کرده و از خود حماسه‌ای برای آیندگان به ارمغان بگذارند.
۳. این حضور مقتدرانه و معنادار باعث دلگرمی و خشنودی دوستان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان گردید و حاوی این پیام بود که ملت ایران همواره در کنار حق‌طلبان، عدالت‌خواهان و مظلومان جهان خواهد بود و تا تحقق وعده‌ی خداوند مبنی بر پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم در این مسیر ثابت قدم خواهد بود.
۴. این حضور میلیونی نشان داد که راهبرد دشمن در تحریم‌های ظالمانه و عملیات روانی گسترده رسانه‌ای در فسادانگاری و تبلیغ ناکارآمدی نظام اسلامی نتیجه‌ای جز شکست نداشته و رویای دشمن در فروپاشی نظام اسلامی بدون تعبیر است و اینگونه اقدامات حاصلی جز یأس، ناامیدی و سرخوردگی برای دشمن نخواهد داشت.
۵. حضورگرم وحماسی مردم انقلابی ایران نشان داد که انقلاب اسلامی در چهل سالگی براصول و آرمان‌های خود پا برجامانده است و ملت، ریزش، خستگی، عملکرد نامطلوب و عدول بعضی از انقلابیون از ارزش‌ها را به پای نظام اسلامی قلمداد نمی‌کنند و نسل جوان کنونی با وجود برخی مشکلات و تنگنا‌ها مصمم است تا با روحیه جهادی و انقلابی در همه عرصه‌ها فداکاری نماید و ضمن تأکید براصول و آرمان‌ها دشمن را در اهدافش ناکام گذارد.
۶. حضورگسترده ملت مسلمان حاوی این پیام بود که وجود نواقص و کاستی‌ها، موجب سستی و تردید آن‌ها در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی نخواهد بود، ولی حجت را برمسئولان تمام کرد تا با مدیریت انقلابی و جهادی در خدمتگذاری به مردم و کاهش فاصله‌ها اقدامات جدی را به انجام برسانند و در حفظ اصول و آرمان‌ها کوتاهی ننمایند و در شرایطی که اروپا همانند آمریکای جنایتکار با شرایط ظالمانه و تحقیر ملت ایران سیاست خود را دنبال می‌کنند مسئولان کشور این آموزه حکیمانه که در قالب شعر بیان شده است را مدنظر داشته باشند و عزت ملی را پاس بدارند.
اظهار عجز پیش توانگر ز ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است

ارسال نظرات